Zoals jullie de afgelopen 2weken al wel gemerkt zullen hebben zal ik enkel maandag, dinsdag en woensdag artikels online zetten. Ik zou er graag meer online zetten maar tegen het einde van de week heb ik tot laat les en moet ik ook nog eens taken maken, jammer genoeg heb ik dan geen tijd meer over om te bloggen.
Maar goed Orly komt met een nieuwe gelnagellakcollectie, deze zal verkrijgbaar zijn rond februari 2014.
Dit zijn de kleurtjes:
- It’s Not Me It’s You
- Spark
- Steel Your Heart
- Prelude To A Kiss
- Girly
- Gumdrop
In Amerika kosten ze rond de 13dollar per stuk.
Wat vinden jullie van deze nieuwe kleurtjes gelnagellak?
Liefs,
Daisy.
leuk, ik heb wel een paar gellakjes van Orly maar dat zijn de kleine 'smartgels', die zijn bij de DI te koop.
BeantwoordenVerwijderen