Sinds gisteren ben ik terug van een weekendje aan zee dus vanaf vandaag weer 4artikels per week.
Deze week komt er ook nog een shoplog online van de spulletjes die ik aan zee gekocht heb.
Benefit heeft in zijn assortiment al een aantal gezichtspoeders, ongeveer 10.
Sinds deze maand is er weer een nieuwe versie, die voorlopig enkel in Amerika verkrijgbaar is. Als deze blush ook naar Nederland en Belgiƫ komt laat ik het zeker weten!
In Amerika is hij sinds eind augustus verkrijgbaar voor 28dollar.
Het lijkt me een erg mooie en neutrale blush, ook de print in het poeder zelf vind ik erg mooi.
Dit lijkt me een echte collector´s item.
Wat vinden jullie ervan?
Liefs
Daisy.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten