Gisteren was er helaas even geen artikel het was nogal een beroerde en erg overdreven warme dag.
Maar vandaag laat ik jullie mijn body lotions zien.
Ik heb enkel bodylotions van thebodyshop. De love etc was een limeted edition van vorige zomer het is een heel erg frisse maar toch sensuele geur, ik combineer dees met de parfum die ik er van heb. Ik heb deze toen voor ongeveer €12 gekocht maar heb hem nu in de sale bij thebodyshop ook al zien staan voor €6. De nutmeg and vanilla is van de kertscollectie van 2jaar geleden. Ik heb deze toen in de sale gekocht voor ongeveer €6. Het is een erg lekkere geur voor in de winter. Het is een soort gekruide vanille geur, je moet er wel van houden.
Dit is de dreams unlimited, een erg frisse geur voor de lente en zomer. Ook deze heb ik in de sale gekocht voor ongeveer €6, ik combineer deze met de parfum. De love etc is een erg frisse maar toch sterkere geur. Er zit ook musk en vanille in, deze kreeg ik in een cadeauset van rond de €40 met dan een shower gel en de parfum.
Dit zijn er 2 van zwitsal die al best oud zijn, deze gebruik ik niet erg vaak. Soms grijp ik er toch naar als ik niet echt zin heb in een geurtje. Ze zijn gewoon in de drogisterij en supermarkt te koop voor ongeveer 3 of 4 euro.
Dit is een hypoallergene bodylotion van de kruidvat, soms heb ik allergische reacties op bepaalde producten, vaak begin ik dan aan mijn huid te krabben en maak ik allemaal wondjes, dan gebruik ik deze. Verkrijgbaar voor €4. Dan de welbekende garnier 7days body lotion, gewoon een heel goede en simpele body lotion met een lekkere mango geur. Kost ongeveer €4.
Als eerste heb ik een redelijk oude body lotion van thebodyshop die niet meer verkijgbaar is. Het is de geur sparkling apple, het is een heerlijke en frisse appelgeur. Ik heb hem toen in de sale voor ongeveer €5 gekocht. Daarnaast zie je een kleine body lotion van de Purr geur van katy perry. Deze zat in een cadeauset samen met de parfum en een shower gel. Het is erg handig om zo de geur op te bouwen, het is een erg lekkere geur die wel wat zwaarder is, eerder voor in de avond.
Dit zijn er 2 van de h&m. Ze zijn niet extreem voedend maar wel erg leuk en oke. Ik gebruik ze vooral in de zomer. Die van Hello Kitty is met meloen en ruikt er exact naar. De island punch ruikt vooral naar de papaya die erin zit. Heerlijk fris voor tijdens de zomer, kosten ongeveer €3,95.
Dit zijn er ook 2 van de h&m maar met shimmers, heel erg leuk als je naar een feestje gaat of uit eten gaat. De exotic fruit ruikt erg fruitig en fris. De paarse heeft geen exacte naam maar is erg poederig en neutraal. Kosten €3,95.
Die van Balea kocht ik toen ik in berlijn was, de naam Brazil Mango beschrijft de geur perfect. Het is een erg lekkere en frisse mango geur, kost slechts €1,50. Die daarnaast kreeg ik ooit in een cadeau set van twilight. Samen met een bodymist en een shower gel, de set kostte ongeveer €15. Het is erg poederige en weer neutrale geur die toch redelijk sterk is.
Opnieuw 1 van Hello Kitty in pink papaya, een heerlijke frisse geur, kost €3,95. Dan heb ik een body lotion van de parfum black xs, ik vind het erg handig als ik de producten samen combineer, dat de geur langer blijft hangen. Dit kwam samen met de parfum in een cadeauset voor €55.
Dit zijn 2 after suns, ik besloot ze in deze categorie te zetten omdat ik dit als ik in het buitenland ben vaak als body lotion gebruik omdat ik soms verbrand en dan is mijn huid erg droog. De eerste is heel simpel van nivea, en heeft ook die typische geur, kost €11. Daarnaast is er een van yves rocher, deze ruikt heel lekker naar monoi, kost €9.
Dit zijn 2 parfum body lotions waarvan ik de geuren niet bezit. Ik kocht ze eens erg goedkoop in de wibra voor €1,50 per stuk. Die van Kate Moss ruikt erg fris en bloemig. Die van Beckham is wat zwaarder en ruikt meer naar echte parfum, als ik deze opdoe hoef ik geen parfum meer te gebruiken.
Dit zijn ook 2 parfum body lotions waarvan ik de geur wel bezit. Deze zaten samen met de parfum in een cadeauset van €55. Ze ruiken exact als de parfum, erg fris maar toch iets aan de zwaardere kant. De geur blijft lang hangen in combinatie met deze body lotions.
Zo dit was het, wat zijn jullie favoriete bodylotions? laat het me weten in de comments!
Ik weet dat ik de laatste tijd erg veel over mijn stash heb geplaatst maar ik vind dit belangrijk, zo leren jullie de producten kennen die ik al heb en kan je eventueel om een review vragen van een product.
Maar de komende artikels gaan niet meer over mijn stash. Er zal nog een shoplog online komen en enkele reviews over de producten die ik de afgelopen tijd heb gekocht.
Liefs,
Daisy.