zaterdag 27 juli 2013

Terug!

Hoi iedereen,

Gisteren ben ik laat in de avond teruggekomen van mijn reis. Jammer genoeg heb ik net ontdekt dat de artikels die ik ingepland had helemaal niet verschenen zijn op mijn blog... Als iemand weet waaraan dit kan liggen, laat het me weten in de comments want ik heb geen idee :s

Nu is er ook nog het probleem dat ik op 2 augustus opnieuw op reis vertrek voor 2weken en als het probleem tegen dan niet opgelost is zullen er weer geen artikels op mijn blog verschijnen.

Maar vanaf morgen verschijnen er weer elke dag nieuwe artikels tot ik terug op reis vertrek.

Liefs.

Daisy.

dinsdag 16 juli 2013

Op reis!

Morgen vertek ik op reis, er zullen dus niet elke dag artikels verschijnen. Ik zal er wel voor zorgen dat er om de dag een artikel online komt.

Vandaag ben ik ook nog even langs de bib geweest om wat leuke boeken te halen voor op vakantie aan het strand te lezen. The vampire diaries boeken zien er erg leuk uit!!


Ik heb het nieuwste boek Kaviaar meegenomen van de vlaamse tv-serie Code 37. Ook heb ik de drie laatste nieuwe boeken van The vampire diaries meegenomen, momenteel mijn favoriete serie.



Tot snel.

Daisy.

maandag 15 juli 2013

Nieuwe EOS lipbalms

Hallo allemaal,

Er komt een nieuw setje van EOS lipbalms op de markt voor de zomer.

EOS Basket of Fruit Lip Balm Collection


  • Fresh Watermelon (LE)
  • Pomegranate Raspberry
  • Strawberry Sorbet
  • Summer Fruit

  • Dit zijn de smaken die in het pakketje zitten, 3 van de lipbalms zijn in de gewone collectie verkrijgbaar, enkel die met watermeloen is limited edtition.

    Dit setje kost 13 dollar dus zal ons ongeveer 15euro kosten met verzending. Voorlopig is hij nog niet te koop in nederlandse webshops maar hopelijk kunnen we ze binnekort verkrijgen op alicejo.com.

    Wat vinden jullie van dit setje?

    EOS Basket of Fruit Lip Balm Set

    Liefs,

    Daisy.


    zondag 14 juli 2013

    Wishlist Juli

    Vandaag laat ik jullie enkele producten zien die ik erg graag in mijn bezit wil!

    Als eerste zou ik graag wat meer palletes van sleek hebben. Ik heb zelf enkel het Storm pallete in mijn bezit.
    Het pallette dat me op dit moment erg aanspreekt is het nieuwe Showstopper pallete, hun populairste kleuren oogschaduw zitten allemaal samen in dit pallete. Het is verkrijgbaar bij themakeupspot.nl voor €9,25.

    Sleek iDivine Showstoppers palette

    Als tweede product heb ik een parfum, ik wil erg graag 1 van de laatste nieuwe parfums van juicy couture.
    De nieuwe Viva la juicy la fleur, een zachtere en bloemerige variant van Viva la juicy. Verkrijgbaar bij parfumsuper.nl voor slechts €73,90 voor 150ml.



    Ook wil ik erg graag de clarisonic. Eind augustus of begin september komt deze eindelijk naar Nederland en België. Ik ben zeker van plan hem dan aan te schaffen. Hij zal verkrijgbaar zijn bij ici paris xl voor €149,95. Dit is best duur maar heel veel beautybloggers zijn er erg enthousiast over!




    Ik zou ook erg graag de schattige EOS lipbalms hebben. Ze zijn erg schattig maar bevat ook nog eens natuurlijke stoffen in de lipbalm. Verkrijgbaar bij alicejo.com voor €5,25 per stuk.

    EOS Lip Balm Sphere

    Tot slot zijn er nog 2 parfums die op mijn wishlist staan, van gwen stefani. De laatste tijd ben ik benieuwd naar nieuwe parfums, zo heb ik altijd wel periode´s waarin in van bepaalde dingen echt alle soorten wil hebben. Nu heb ik dit dus met parfums :p Ik wil erg graag G of the sea en Super G van de harajuku lovers lijn. Deze zijn normaal verkrijgbaar voor ongeveer 30euro in de parfumerie maar jammer genoeg zijn ze niet meer in de winkel verkrijgbaar. Super G heb ik op parfumsuper.nl gevonden voor €29,90. Maar G of the sea vind ik jammer genoeg nergens. Heeft er iemand misschien een idee waar ik hem wel kan vinden?





    Zo dit was mijn wishlist voor juli! Wat staat er op jullie wishlist?

    Liefs,

    Daisy.


    zaterdag 13 juli 2013

    Selena gomez Vivamore

    Vandaag vertel ik jullie wat meer over een nieuwe parfum van Selena gomez.
    Selena gomez had al een parfum, ze heeft deze parfum haar eigen naam gegeven.
    Ik vind het een erg uniek flesje.

     
    Voor de gene die zich afvragen waar deze te koop is je kan hem vinden bij de website Parfumsuper.nl, hij is dan zelfs goedkoper. Je kan hier ook andere parfums voor een zeer voordelige prijs kopen.

    Maar nu over tot de nieuwe geur, de Vivamore geur. Het is in exact hetzelfde flesje verkrijgbaar, enkel in een adere kleur. Deze is afgelopen lente in Amerika gelanceerd, wanneer deze naar Nederland of België komt is nog niet geweten.



    De parfum is gebaseerd op een fleurig boeket bloemen en Meloen en Citrus maken de geur nog frisser. Maar als basisnoten hebben ze gekozen voor Vanille en Caramel, wat toch warme geuren zijn.

    Zo dit was het, welke geur vinden jullie het leukst?

    Liefs.

    Daisy.

    vrijdag 12 juli 2013

    Baby lips in Nederland en België!

    Toen ik dit nieuws hoorde was ik erg enthousiast, eindelijk komen de babylips ook onze kant op.
    Jammer genoeg zullen niet alle kleuren hier verkijgbaar zijn.
    Enkel onderstaande:



    Als eerste is er de Hydrate, dit is een gewone simpele lipbalm.
    Daarnaast is e Freshen , deze is met pepermunt.
    De derde is ook en normale lipbalm, Repair.
    Dan is er de Cherry me en Pink punch, de enige 2 met kleur die hie verkrijgbaar zullen zijn.

    Ik vind het erg jammer dat onderstaande kleuren hier niet verkrijgbaar zullen zijn:

     Dit is Peach kiss en is een erg mooie nude kleur.

    Dit is Grape vine, een erg mooie zachte paarse kleur.

    Ook is er in Amerika recent nog een erg leuke limited edition uitgekomen die voorlopig jammer genoeg onze kant nog niet opkomt.



    Dit is een foto van een Amerikaanse blogger maar hierop kan je de kleuren erg duidelijk zien. Er komt niet van elke lipbalm evenveel pigment af maar toch is het een erg leuke collectie, de electro collectie.

    Bij ons zijn de baby lips vanaf midden augsustus verkrijgbaar voor ongeveer €4.

    Dit was het, wat vinden jullie ervan? Moeten er meer kleurtjes onze kant opkomen of niet?

    Liefs,

    Daisy.

    donderdag 11 juli 2013

    Body lotion stash

    Gisteren was er helaas even geen artikel het was nogal een beroerde en erg overdreven warme dag.
    Maar vandaag laat ik jullie mijn body lotions zien.


    Ik heb enkel bodylotions van thebodyshop. De love etc was een limeted edition van vorige zomer het is een heel erg frisse maar toch sensuele geur, ik combineer dees met de parfum die ik er van heb. Ik heb deze toen voor ongeveer €12 gekocht maar heb hem nu in de sale bij thebodyshop ook al zien staan voor €6. De nutmeg and vanilla is van de kertscollectie van 2jaar geleden. Ik heb deze toen in de sale gekocht voor ongeveer €6. Het is een erg lekkere geur voor in de winter. Het is een soort gekruide vanille geur, je moet er wel van houden. 


    Dit is de dreams unlimited, een erg frisse geur voor de lente en zomer. Ook deze heb ik in de sale gekocht voor ongeveer €6, ik combineer deze met de parfum. De love etc is een erg frisse maar toch sterkere geur. Er zit ook musk en vanille in, deze kreeg ik in een cadeauset van rond de €40 met dan een shower gel en de parfum.


    Dit zijn er 2 van zwitsal die al best oud zijn, deze gebruik ik niet erg vaak. Soms grijp ik er toch naar als ik niet echt zin heb in een geurtje. Ze zijn gewoon in de drogisterij en supermarkt te koop voor ongeveer 3 of 4 euro.


    Dit is een hypoallergene bodylotion van de kruidvat, soms heb ik allergische reacties op bepaalde producten, vaak begin ik dan aan mijn huid te krabben en maak ik allemaal wondjes, dan gebruik ik deze. Verkrijgbaar voor €4. Dan de welbekende garnier 7days body lotion, gewoon een heel goede en simpele body lotion met een lekkere mango geur. Kost ongeveer €4.


    Als eerste heb ik een redelijk oude body lotion van thebodyshop die niet meer verkijgbaar is. Het is de geur sparkling apple, het is een heerlijke en frisse appelgeur. Ik heb hem toen in de sale voor ongeveer €5 gekocht. Daarnaast zie je een kleine body lotion van de Purr geur van katy perry. Deze zat in een cadeauset samen met de parfum en een shower gel. Het is erg handig om zo de geur op te bouwen, het is een erg lekkere geur die wel wat zwaarder is, eerder voor in de avond.


    Dit zijn er 2 van de h&m. Ze zijn niet extreem voedend maar wel erg leuk en oke. Ik gebruik ze vooral in de zomer. Die van Hello Kitty is met meloen en ruikt er exact naar. De island punch ruikt vooral naar de papaya die erin zit. Heerlijk fris voor tijdens de zomer, kosten ongeveer €3,95.


    Dit zijn er ook 2 van de h&m maar met shimmers, heel erg leuk als je naar een feestje gaat of uit eten gaat. De exotic fruit ruikt erg fruitig en fris. De paarse heeft geen exacte naam maar is erg poederig en neutraal. Kosten €3,95.


    Die van Balea kocht ik toen ik in berlijn was, de naam Brazil Mango beschrijft de geur perfect. Het is een erg lekkere en frisse mango geur, kost slechts €1,50. Die daarnaast kreeg ik ooit in een cadeau set van twilight. Samen met een bodymist en een shower gel, de set kostte ongeveer €15. Het is erg poederige en weer neutrale geur die toch redelijk sterk is. 



    Opnieuw 1 van Hello Kitty in pink papaya, een heerlijke frisse geur, kost €3,95. Dan heb ik een body lotion van de parfum black xs, ik vind het erg handig als ik de producten samen combineer, dat de geur langer blijft hangen. Dit kwam samen met de parfum in een cadeauset voor €55.


    Dit zijn 2 after suns, ik besloot ze in deze categorie te zetten omdat ik dit als ik in het buitenland ben vaak als body lotion gebruik omdat ik soms verbrand en dan is mijn huid erg droog. De eerste is heel simpel van nivea, en heeft ook die typische geur, kost €11. Daarnaast is er een van yves rocher, deze ruikt heel lekker naar monoi, kost €9.


    Dit zijn 2 parfum body lotions waarvan ik de geuren niet bezit. Ik kocht ze eens erg goedkoop in de wibra voor €1,50 per stuk. Die van Kate Moss ruikt erg fris en bloemig. Die van Beckham is wat zwaarder en ruikt meer naar echte parfum, als ik deze opdoe hoef ik geen parfum meer te gebruiken.


    Dit zijn ook 2 parfum body lotions waarvan ik de geur wel bezit. Deze zaten samen met de parfum in een cadeauset van €55. Ze ruiken exact als de parfum, erg fris maar toch iets aan de zwaardere kant. De geur blijft lang hangen in combinatie met deze body lotions.

    Zo dit was het, wat zijn jullie favoriete bodylotions? laat het me weten in de comments!

    Ik weet dat ik de laatste tijd erg veel over mijn stash heb geplaatst maar ik vind dit belangrijk, zo leren jullie de producten kennen die ik al heb en kan je eventueel om een review vragen van een product.

    Maar de komende artikels gaan niet meer over mijn stash. Er zal nog een shoplog online komen en enkele reviews over de producten die ik de afgelopen tijd heb gekocht.

    Liefs,

    Daisy.









    dinsdag 9 juli 2013

    Body butter stash

    Vandaag laat ik jullie al mijn body butters zien.


    Als eerste heb ik 2 kleine bodybutters van the body shop, van vorige wintercollectie. De merry cranberry is heerlijk tijdens in de winter, deze soort geur komt elke winter terug bij the body shop.Daarnaast zie je de geur met apricot, het is een frisse en zachte abrikoosgeur, deze komt niet elk jaar terug. Deze kosten rond de 5 euro.


    Dit zijn nog 2 kleine bodybutters met de oude verpakkingen. Brazil nut is een geur met caramel, ik gebruik deze enkel in de winter. De pink grapefruit is heerlijk fris en fruitig voor tijdens de zomer. Ook deze zijn verkrijgbaar voor ongeveer 5 euro per stuk.


    De laatste 2 kleine body butters van the body shop. De moroccan rose ruikt net hetzelfde als de parfum die verkrijgbaar, het is een heerlijke rozengeur. Deze blijft best lang geuren op mijn huid. Dan de mango geur die jullie al zagen in mijn shoplog, een heerlijke pure mango geur die super is voor deze zomer te gebruiken! Ook weer verkrijgbaar voor ongeveer 5 euro. 


    Deze therme body butter heeft de typisch Ylang Ylang geur, de geur is er moeilijk te beschrijven. Het is een erg bloemige geur die ik persoonlijk heel het jaar door gebruik. Ongeveer 9euro.


    Dit zijn body butters van de kruidvat die al even uit het assortiment zijn. Het is een erg voedende body butter met de typische geur van cacao. Deze kostte me in die tijd slechts rond de 3 euro.


    Dezelfde body butter die je hierboven zag heb ik ook in de olijf geur, deze ruikt ook erg sterk naar olijven en is erg voedend, kost ook rond de 3euro. De body butter van inecto heeft een erg pure kokosgeur en heb ik bij de action gehaald voor ongeveer 3 euro. 


    Deze 2 bodybutters vind ik erg fijn van de rituals. De Mei Dao is een erg frisse en zachte geur. Honey touch is een wat sterkere geur die ook langer blijft op mijn huid, hij is erg bloemig. Ze zijn verkrijgbaar voor ongeveer 15 euro per stuk.


    De cranberry joy is van vorige kerstcollectie en ruikt heerlijk naar cranberry, erg fijn voor in de winter. Deze kocht ik in de sale voor 5euro maar is normaal verkrijgbaar voor ongeveer 16euro. De coconut shimmer ruikt exact hetzelfde als de gewone kokos variant, erg lekker gedurende het hele jaar. Ik heb deze gekregen toen ik er voor 30euro aan producten kocht, ik denk niet dat deze apart verkrijgbaar is.


    De peach kocht ik vorige zomer in de sale voor 8euro, het is een erg frisse en zachte geur voor de zomer. Daarnaast zie je de papaya body butter liggen die je al in mijn shoplog zag voorbij komen, ook deze ruikt erg sterk naar papaya, ook lekkere zomergeur! 8 euro


    Dit zijn 2 body butters van de bodyfruit lijn van de kruidvat. Ze zijn verkrijgbaar voor ongeveer 3 of 4 euro per stuk. De coconut en shea ruikt een beetje chemisch naar kokos, maar verzorgt wel goed. De lychee en bluerberry vind ik erg lekker en heeft een aparte geur die je niet veel tegenkomt. 


    Dit is een body butter van de h&m, ooit gekocht voor ongeveer 4euro. Hij ruikt erg lekker naar citroen en is erg fris. 


    Dit zijn 2 kleine body butters die ik ooit eens in de wibra kocht voor op reis mee te nemen. Ik heb ze echter nog helemaal niet veel gebruikt.. Ik vind de geuren ook vrij chemisch hoeveel het een zachte en toch hydraterende body butter is. Ze waren slechts 1euro per stuk dus erg is het niet.

    Zo dit was mijn body butter stash, van de week laat ik jullie nog mijn body lotions zien. Hebben jullie veel body butters en wat zijn jullie favorieten? Laat het weten in de comments!

    Liefs.


    Daisy.






    maandag 8 juli 2013

    Body spray stash

    Vandaag laat ik jullie al mijn body mists zien. Ik heb er niet zoveel, ik heb meer parfums. Mijn parfumcollectie komt er ook nog aan.


    Als eerste heb ik er 2 van de h&m, basil&pear is een erg frisse en zachte geur. Vanilla&apple is veel zoeter en is ook iets sterker. Ik vind dit erg fijne bodysplashes voor in de zomer, het zijn typische zomergeuren. Deze zijn niet meer verkrijgbaar maar h&m komt enkele keren per jaar uit met leuke body splashes. Ze zijn verkrijgbaar voor ongeveer €3.95 per stuk.


    Deze 2 bodysprays heb ik gekocht toen ik in Berlijn was. De oranje van Balea ruikt erg fris naar mango, hij blijft niet erg lang geuren maar dit is logisch het is tenslotte een body mist en hij heeft me slechts €1.95 gekost. De bodyspray van Alverde is wat kleiner maar hij ruikt heerlijk fris naar grapefruit en blijft iets langer geuren op mijn huid. Deze was dan ook iets duurder, €2,45.


    Dan heb ik deze 2 kleine flacons die erg handig zijn voor in je tas. Ook deze zijn van de h&m, de roze ruikt heel erg zoet naar allerlei soorten bessen. De blauwe is veel frisser en ruikt naar mango. Ze zijn verkrijgbaar voor €1,95 bij de h&m.


    Van The body shop heb ik 2 body mists. Ik heb ze beide in de sale gekocht voor ongeveer 6 of 8 euro per stuk. Neroli jasmin is een bloemige geur die sterk naar neroli geurt en hij blijft lang op mijn huid. De vanilla spreekt voor zich en ruikt naar pure vanille, ook deze blijft lang op mijn huid.


    De Monoi de tahiti body spray is van de yves rocher en is elke zomer opnieuw verkrijgbaar. Het is een typisch monoi geurtje. Ik heb deze in de sale gekocht voor ongeveer 5 euro. Daarnaast zie je een body mist van Bella uit Twilight, ik heb deze ooit in een cadeauset gekregen met een douchegel en bodylotion. Het is een erg warme geur met veel musk, er zitten ook glitters in. Ik denk dat de cadeauset rond de 15 of 20 euro kost. 


    De welbekende victoria secret bodymist heb ik in de geur lovespell. Het is een erg frisse en bloemige geur, hij is verkrijgbaar rond ongeveer 12 euro. Daarnaast zie je een erg oude bodyspray van de claire's. Deze ruikt heel erg zoet naar kersen, hij vervliegt al 5minuten na je hem hebt opgebracht. Ik heb deze vooral voor de leuke flacon gekocht.


    Tot slot heb ik een kleine bodymist van de h&m van vorige zomer. De naam van de geur beschrijft de geur perfect, het is gewoon kokos met limoen. Een erg frisse geur die super is op hete zomerdagen! verkrijgbaar voor 1.95 euro.

    Zo dit was mijn body spray collectie. Ik ben erg benieuwd naar jullie body sprays en wat zijn jullie favorieten? Laat het me weten in de comments! 

    Liefs.

    Daisy.







    zondag 7 juli 2013

    Shoplog sale juli 2013

    Gisteren ben ik gaan shoppen en heb ik enkele dingetjes geshopt.
    Als eerste ging ik naar the body shop, ik had gehoord dat er erg goede solden zijn.
    Ik heb natuurlijk enkele leuke dingen gekocht, als eerste een body butter en 2 douchegels van de speciale lijnen die nu tijdelijk in de sale verkrijgbaar zijn. Ook kocht ik nog een kleine body butter in de geur mango.


    De douchegels komen van €6,50 naar slechts €3,25 per stuk. Ik heb de geuren papaya en blueberry. Erg frisse en fruitige geuren voor de zomer!



    De grote pot body butter die je op de eerste foto kan zien ging van €16 naar €8. Deze is in de geur papaya, ik kocht hem om te combineren met de douchegel. De kleine mango body butter was niet in sale en kostte €5, ook kreeg ik nog 2 samples, 1 met de passionfruit body butter en 1 met een vanilla flower douchegel.

    Later op dag was er nog een 2de filiaal van the body shop waar ik ook nog enkele producten kocht :)

    Ik kocht 2 parfums van de vorige zomercollectie in de sale. 



    De love etc sun kiss is 50ml en kost €9,50, de white musk sun glow is 60ml en kost €12. Ik vind de flesjes heel erg zomers en mooi van kleur! Het zijn erg frisse geuren die perfect zijn voor de zomer.

    Tot slot kocht ik nog een flesje douchegel van de earth lovers collectie.


    Ik kocht de geur ´pear and lemongrass´. Ik vond dit de lekkerste geur van de collectie. De douchegel was afgeprijsd van €6,50 naar slechts €2,50. Als je nog een douchegel uit deze collectie moet je snel zijn, ze verdwijnen jammer genoeg uit het assortiment.

    Hierna ging ik nog even naar de six. Hier kocht ik 2 oorbellen in de sale en een statement ketting.


    Het eerste paar is vrij groot en kostte me nog maar €3 in plaats van €8. De roze oorbellen met tribal print gingen van €5 voor slechts €2. Deze oorbellen ga ik erg veel dragen in de zomer!



    Deze statement ketting vond ik erg mooi, het is een zachte en mooie kleurencombinatie. De ketting was jammer genoeg niet in solden en kostte me €9,95.

    In de h&m was ik opzoek naar shortjes, ik heb er 4 erg leuke gevonden, waarvan 3 in solden!




    Als eerste kocht ik 2 basic shortjes in zwart en khaki met een leuke print op de zijkant deze gingen van €18 naar €7 per stuk. Als 2de kocht ik een soort gelijk shortje in het wit en voor dezelfde prijs, enkel is de print op de zijkant niet van stof maar het zijn steentjes. Tot slot nog een mooie paarskleurige short met ritsjes, deze was niet in solden en kostte me €14,95.

    Ik was ook opzoek naar langere broeken voor de zomer of herfst, ik heb er 2 gekocht bij Princess.


    Dit is een cremekleurige broek die erg mooit vindt voor in de zomer op frissere dagen. Deze broek was redelijk duur en kostte me €199 euro.


    Ik kocht ook nog een camel kleurige broek voor de herfst, deze is van het merk Mason en kostte me €139.

    Als allerlaatste had ik nog nieuwe allstars nodig, ik kocht de donkerrode, deze waren niet in solden en kosten €70. 


    Dit was mijn shoplog! ik zou het erg leuk vinden dat jullie in de comments achterlaten van welke producten jullie een review zouden willen of welke kleding jullie graag in een outfit of the day willen zien. Suggesties voor artikels zijn ook altijd welkom :) 

    Liefs, 

    Daisy.