Jammer genoeg zullen niet alle kleuren hier verkijgbaar zijn.
Enkel onderstaande:
Als eerste is er de Hydrate, dit is een gewone simpele lipbalm.
Daarnaast is e Freshen , deze is met pepermunt.
De derde is ook en normale lipbalm, Repair.
Dan is er de Cherry me en Pink punch, de enige 2 met kleur die hie verkrijgbaar zullen zijn.
Ik vind het erg jammer dat onderstaande kleuren hier niet verkrijgbaar zullen zijn:
Dit is Peach kiss en is een erg mooie nude kleur.Ook is er in Amerika recent nog een erg leuke limited edition uitgekomen die voorlopig jammer genoeg onze kant nog niet opkomt.
Dit is een foto van een Amerikaanse blogger maar hierop kan je de kleuren erg duidelijk zien. Er komt niet van elke lipbalm evenveel pigment af maar toch is het een erg leuke collectie, de electro collectie.
Bij ons zijn de baby lips vanaf midden augsustus verkrijgbaar voor ongeveer €4.
Dit was het, wat vinden jullie ervan? Moeten er meer kleurtjes onze kant opkomen of niet?
Liefs,
Daisy.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten