zondag 7 juli 2013

Shoplog sale juli 2013

Gisteren ben ik gaan shoppen en heb ik enkele dingetjes geshopt.
Als eerste ging ik naar the body shop, ik had gehoord dat er erg goede solden zijn.
Ik heb natuurlijk enkele leuke dingen gekocht, als eerste een body butter en 2 douchegels van de speciale lijnen die nu tijdelijk in de sale verkrijgbaar zijn. Ook kocht ik nog een kleine body butter in de geur mango.


De douchegels komen van €6,50 naar slechts €3,25 per stuk. Ik heb de geuren papaya en blueberry. Erg frisse en fruitige geuren voor de zomer!



De grote pot body butter die je op de eerste foto kan zien ging van €16 naar €8. Deze is in de geur papaya, ik kocht hem om te combineren met de douchegel. De kleine mango body butter was niet in sale en kostte €5, ook kreeg ik nog 2 samples, 1 met de passionfruit body butter en 1 met een vanilla flower douchegel.

Later op dag was er nog een 2de filiaal van the body shop waar ik ook nog enkele producten kocht :)

Ik kocht 2 parfums van de vorige zomercollectie in de sale. 



De love etc sun kiss is 50ml en kost €9,50, de white musk sun glow is 60ml en kost €12. Ik vind de flesjes heel erg zomers en mooi van kleur! Het zijn erg frisse geuren die perfect zijn voor de zomer.

Tot slot kocht ik nog een flesje douchegel van de earth lovers collectie.


Ik kocht de geur ´pear and lemongrass´. Ik vond dit de lekkerste geur van de collectie. De douchegel was afgeprijsd van €6,50 naar slechts €2,50. Als je nog een douchegel uit deze collectie moet je snel zijn, ze verdwijnen jammer genoeg uit het assortiment.

Hierna ging ik nog even naar de six. Hier kocht ik 2 oorbellen in de sale en een statement ketting.


Het eerste paar is vrij groot en kostte me nog maar €3 in plaats van €8. De roze oorbellen met tribal print gingen van €5 voor slechts €2. Deze oorbellen ga ik erg veel dragen in de zomer!



Deze statement ketting vond ik erg mooi, het is een zachte en mooie kleurencombinatie. De ketting was jammer genoeg niet in solden en kostte me €9,95.

In de h&m was ik opzoek naar shortjes, ik heb er 4 erg leuke gevonden, waarvan 3 in solden!




Als eerste kocht ik 2 basic shortjes in zwart en khaki met een leuke print op de zijkant deze gingen van €18 naar €7 per stuk. Als 2de kocht ik een soort gelijk shortje in het wit en voor dezelfde prijs, enkel is de print op de zijkant niet van stof maar het zijn steentjes. Tot slot nog een mooie paarskleurige short met ritsjes, deze was niet in solden en kostte me €14,95.

Ik was ook opzoek naar langere broeken voor de zomer of herfst, ik heb er 2 gekocht bij Princess.


Dit is een cremekleurige broek die erg mooit vindt voor in de zomer op frissere dagen. Deze broek was redelijk duur en kostte me €199 euro.


Ik kocht ook nog een camel kleurige broek voor de herfst, deze is van het merk Mason en kostte me €139.

Als allerlaatste had ik nog nieuwe allstars nodig, ik kocht de donkerrode, deze waren niet in solden en kosten €70. 


Dit was mijn shoplog! ik zou het erg leuk vinden dat jullie in de comments achterlaten van welke producten jullie een review zouden willen of welke kleding jullie graag in een outfit of the day willen zien. Suggesties voor artikels zijn ook altijd welkom :) 

Liefs, 

Daisy. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten