Hoi allemaal.
Ik ben lange tijd weg geweest en ben ook helemaal niet van plan hier excuses voor te zoeken. Het was vakantie, ik had het erg druk met leuke dingen doen en het kwam er gewoonweg niet van om artikels te schrijven. Maar binnen 2weken begin ik terug met school, ik wil terug meer tijd in mijn blog steken. Ik weet echter wel dat het voor mij niet mogelijk is om elke dag voor een artikel te zorgen, ik begin namelijk aan een opleiding Hoge school.
Natuurlijk zorg ik er wel voor dat er 4artikels per week online komen, het zal niet elke week hetzelfde zijn, het zal er vanaf hangen wanneer ik tijd heb.
Maar vanaf morgen kunnen jullie natuurlijk weer elke week 4 artikels verwachten!
Zoals bijvoorbeeld een HUGE vakantieshoplog ;)
Liefs,
Daisy.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten